dinsdag 16 april 2013

Doorzetten

Het lijkt alsof het allemaal vanzelf gaat...... Maar dat is zeker niet zo. Het eten is geen probleem. Ik vind de salades heerlijk en mis tot nu toe de zoetigheid niet. Frisdrank mis ik al helemaal niet. Spa rood, water, thee en op zijn tijd een kopje zwarte koffie vind ik prima.

Het bewegen lukt ook, maar is nog wel een gevecht met mezelf. De spieren in mijn benen stribbelen tegen. Maar helaas, ik zet door, dus ze moeten maar meedoen. Geen keus zullen we maar zeggen.

Ik ben ervan overtuigd dat het een kwestie is van doorzetten en zorgen dat deze gezonde Lifestyle ingesleten raakt. Dat je er niet meer over na hoeft te denken, maar dat het een gewoonte is! Dat is mijn streven (samen met een paar kilo minder natuurlijk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten